11 lipca 2017

# apaszka # dzieci

chustka z czołgami...

Co lubią rysować chłopaki w wieku sześciu lat? 
Wiktor na pewno czołgi.


Czy jakaś pani w przedszkolu dostała od swego wychowanka jedwabną chustkę malowaną w czołgi? W Gdańsku tak:) 
Kiedy Wiktor miał narysować wzór na chustę - narysował bitwę czołgów. Potem dokładnie sprawdzał, czy wszystko sie zgadza.


Czy dobrze przeniosłam jego projekt na jedwab, czy kolory są takie jak trzeba i dlaczego tych czołgów jest więcej niż na jego rysunku?








 Mam nadzieję, że spełniłam oczekiwania Wiktora, a pani przedszkolanka była mile zaskoczona:)

3 komentarze:

  1. DZIĘKUJEMY :-) CHUSTA JEST PRZEPIĘKNA.....SZKODA TROCHĘ, ŻE NIE MOJA ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprytny sposób malowania na jedwabie oraz bardzo oryginalna bluzka podziwiam autora rysunku ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie przeniosłaś obrazek na jedwab, brawo dla Wiktora za pomysł i piękny rysunek :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia